Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Outsourcing druku – Obsługa przedsiębiorstw

Outsourcing – nazwa pochodzi od trzech angielskich słów out resource using, czyli oddania procesów, czynności, zadań, projektów zewnętrznym firmom. Kierując się maksymą Henrego Forda:

"Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, to nie ma sensu, żebyśmy to robili; powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej"

Decydując się na wybór firmy podwykonawczej musimy mieć absolutną pewność, co do jej profesjonalnego podejścia, możliwości technicznych oraz zdolności zasobów, którymi dysponuje.

Nasz zespół podejmuje się działań, w których jest bardzo dobrze przeszkolony. Główne procesy dotyczą gałęzi rozwiązań IT w zakresie pełnej obsługi informatycznej, obejmującej zarówno środowiska serwerowe, stacje robocze, zarządzanie infrastrukturą druku, jak i rozwiązania elektronicznego obiegu dokumentów oraz ich niszczenia.

Do tego korzystamy z następujących narzędzi:

  1. Stała obsługa informatyczna - OUTSOURCING IT SUPPORT– on site (w siedzibie klienta) oraz zdalnie przez Internet. Posiadamy odpowiednie narzędzia, wiedzę oraz potencjał do obsługi dużych firm. Gwarantowane w umowie czasy reakcji oraz wykonania prac serwisowych pozwalają zapomnieć o generowaniu wielkich kosztów przez działy IT. . Oszczędności dotyczą m.in. utrzymywania stałego zatrudnienia, kosztów pracy i utrzymania stanowiska oraz szkolenia i certyfikacji.

W zamian otrzymuje się doświadczenie, ogromny potencjał techniczny, wykluczenie wewnętrznych konfliktów przy bezpieczeństwie i wydajności całych działów IT.

  1. Outsourcing druku – kopiowania – skanowania – Nasza firma posiada odpowiednie zasoby umożliwiające sprawne zarządzanie drukiem oraz przygotowanie dużych ilości dokumentacji w szybkim czasie. Nawet jeżeli masz swoje urządzenia nie musisz ich obciążać, czy angażować personelu do wykonania takich prac. Możemy to zrobić szybciej i taniej na zasadach door-to-door.

  2. CPC – cost per copy – to rozwiązanie kompleksowe w zakresie drukowania i kopiowania. W tym rozwiązaniu Firma INTRAX w opiece posiada urządzenia Klienta, które zaopatrza w materiały eksploatacyjne (tonery, tusze, bębny, developery) oraz części serwisowe oraz świadczy usługi wsparcia technicznego i serwisowego bez żadnych opłat. Klient rozlicza się z INTRAX tylko za wykonanie kopie/wydruki na podstawie comiesięcznego raportu wydrukowanych stron z licznika urządzenia. CPC to idealne rozwiązanie, które pozwala oszacować pełen pakiet kosztów przy generowaniu dokumentacji. Zawsze za stałą cenę za stronę, zawsze bez dodatkowych i niespodziewanych kosztów. CPC funkcjonuje zarówno w przypadku urządzeń Klienta oraz tych wydzierżawionych od firmy INTRAX.

  3. Dzierżawa urządzeń – to najbardziej popularny system w Europie. Pozwala na zrezygnowania z nakładów inwestycyjnych na zakup sprzętu oraz serwisowania go. Szczególne uznanie znajduje w instytucjach publicznych, firmach produkcyjnych oraz jednostkach generujących duże ilości dokumentacji, które wymagają zakupu drogiego sprzętu. Istnieją dwa rodzaje dzierżawy urządzeń – z opłatą dzierżawy oraz bez.

Dzierżawa urządzeń idealnie łączy się z CPC tworząc kompleksowe rozwiązanie.

  1. Oprogramowanie zliczające Printoscope – to pakiet narzędzi do oszczędności w zakresie generowanych dokumentów w firmie. Składa się z modułów funkcjonujących razem lub osobno – COST COPY – identyfikacja, co gdzie i przez kogo jest drukowane, PRINT REPOSITORY – archiwizowanie drukowanych dokumentów na serwerze w celu bezpieczeństwa, ograniczenia wydruków prywatnych lub kolorowych, które mogły być wydrukowane monochromatycznie. Ostatnia usługa to TERMINAL SERWER – narzędzie wspomagające wydruk typu FOLLOWE ME – czyli wydruk podążający za urządzeniem. Dzięki systemowi kart zbliżeniowych po pierwsze unika się nieuprawnionego korzystania z urządzenia np. na korytarzu oraz użytkownik może wydrukować na dowolnym urządzeniu wydruk do którego przyłoży kartę i posiada uprawnienia do wykonania tego. Dzięki temu minimalizuje się ilość urządzeń w firmach, oraz ogranicza koszty przestojów w przypadku awarii sprzętu.

  2. Serwis Niskich Cen to program serwisowy w INTRAX, dzięki któremu Klienci mają dostęp do autoryzowanego profesjonalnego serwisu w bardzo dobrych cenach. Dzięki temu Klient otrzymuje bardzo dobrą opiekę techniczną za konkurencyjne ceny. Nie trzeba ryzykować z jakości przy niskich cenach. Na zawsze.

  3. Stałe umowy - stałe umowy to gwarancja najniższych niezmieniających się cen. Odporność umowy na wahania kursów czy podwyżki cen przez producentów nie wpływają na ponoszenie kosztów. Serwis INTRAX gwarantuje ceny tonerów, usług serwisowych i części na 3 lata do przodu. Poczucie bezpieczeństwa i klarowność zasad jest dla nas bardzo istotna.

  4. Alternatywne materiały eksploatacyjne i części zamiennie – jako autoryzowany serwis urządzeń nie wywieramy presji na modne używanie tylko oryginalnych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych. Nasze doświadczenie pozwala nam ocenić, który producent produkuje elementy nie wpływające negatywnie na pracę urządzenia. U nas zaproponujemy Państwu zamienne tonery i części z segmentu PREMIUM bez utraty gwarancji. Poproś o ofertę.

Logo firmy SHARP Logo firmy Konica Minolta Logo Firmy HSM Logo firmy Rexel Logo firmy Fellowes