Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Outsourcing druku – Obsługa przedsiębiorstw

Outsourcing – nazwa pochodzi od trzech angielskich słów out resource using, czyli oddania procesów, czynności, zadań, projektów zewnętrznym firmom. Kierując się maksymą Henrego Forda:

"Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, to nie ma sensu, żebyśmy to robili; powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej"

Decydując się na wybór firmy podwykonawczej musimy mieć absolutną pewność, co do jej profesjonalnego podejścia w kontekście obsługi informatycznej, możliwości technicznych oraz zdolności zasobów, którymi dysponuje.

Nasz zespół podejmuje się działań, w których jest bardzo dobrze przeszkolony. Główne procesy dotyczą gałęzi rozwiązań IT w zakresie pełnej obsługi informatycznej, obejmującej zarówno środowiska serwerowe, stacje robocze, zarządzanie infrastrukturą druku, jak i rozwiązania elektronicznego obiegu dokumentów oraz ich niszczenia.

Do tego korzystamy z następujących narzędzi:

  1. Stała obsługa informatyczna - OUTSOURCING IT SUPPORT– on site (w siedzibie klienta) oraz zdalnie przez Internet. Posiadamy odpowiednie narzędzia, wiedzę oraz potencjał do obsługi dużych firm. Gwarantowane w umowie czasy reakcji oraz wykonania prac serwisowych pozwalają zapomnieć o generowaniu wielkich kosztów przez działy IT. . Oszczędności dotyczą m.in. utrzymywania stałego zatrudnienia, kosztów pracy i utrzymania stanowiska oraz szkolenia i certyfikacji.

  1. Outsourcing druku – kopiowania – skanowania – W zamian otrzymuje się doświadczenie, ogromny potencjał techniczny, wykluczenie wewnętrznych konfliktów przy bezpieczeństwie i wydajności całych działów IT. Outsourcing druku – kopiowania – skanowania – Nasza firma posiada odpowiednie zasoby umożliwiające sprawne zarządzanie drukiem oraz przygotowanie dużych ilości dokumentacji w szybkim czasie. Nawet jeżeli masz swoje urządzenia nie musisz ich obciążać, czy angażować personelu do wykonania takich prac. Możemy to zrobić szybciej i taniej na zasadach door-to-door.

  2. CPC – cost per copy – to rozwiązanie kompleksowe w zakresie drukowania i kopiowania. W tym rozwiązaniu Firma INTRAX w opiece posiada urządzenia Klienta, które zaopatrza w materiały eksploatacyjne (tonery, tusze, bębny, developery) oraz części serwisowe oraz świadczy usługi wsparcia technicznego i serwisowego bez żadnych opłat. Klient rozlicza się z INTRAX tylko za wykonanie kopie/wydruki na podstawie comiesięcznego raportu wydrukowanych stron z licznika urządzenia. CPC to idealne rozwiązanie, które pozwala oszacować pełen pakiet kosztów przy generowaniu dokumentacji. Zawsze za stałą cenę za stronę, zawsze bez dodatkowych i niespodziewanych kosztów. CPC funkcjonuje zarówno w przypadku urządzeń Klienta oraz tych wydzierżawionych od firmy INTRAX.

  3. Dzierżawa urządzeń – to najbardziej popularny system w Europie. Pozwala na zrezygnowania z nakładów inwestycyjnych na zakup sprzętu oraz serwisowania go. Szczególne uznanie znajduje w instytucjach publicznych, firmach produkcyjnych oraz jednostkach generujących duże ilości dokumentacji, które wymagają zakupu drogiego sprzętu. Istnieją dwa rodzaje dzierżawy urządzeń – z opłatą dzierżawy oraz bez.

Dzierżawa urządzeń idealnie łączy się z CPC tworząc kompleksowe rozwiązanie.

  1. Dzierżawa urządzeń idealnie łączy się z CPC tworząc kompleksowe rozwiązanie. Oprogramowanie zliczające Printoscope – to pakiet narzędzi do oszczędności w zakresie generowanych dokumentów w firmie. Składa się z modułów funkcjonujących razem lub osobno – COST COPY – identyfikacja, co gdzie i przez kogo jest drukowane, PRINT REPOSITORY – archiwizowanie drukowanych dokumentów na serwerze w celu bezpieczeństwa, ograniczenia wydruków prywatnych lub kolorowych, które mogły być wydrukowane monochromatycznie. Ostatnia usługa to TERMINAL SERWER – narzędzie wspomagające wydruk typu FOLLOWE ME – czyli wydruk podążający za urządzeniem. Dzięki systemowi kart zbliżeniowych po pierwsze unika się nieuprawnionego korzystania z urządzenia np. na korytarzu oraz użytkownik może wydrukować na dowolnym urządzeniu wydruk do którego przyłoży kartę i posiada uprawnienia do wykonania tego. Dzięki temu minimalizuje się ilość urządzeń w firmach, oraz ogranicza koszty przestojów w przypadku awarii sprzętu.
  2. Serwis Niskich Cen to program serwisowy w INTRAX, dzięki któremu Klienci mają dostęp do autoryzowanego profesjonalnego serwisu w bardzo dobrych cenach. Dzięki temu Klient otrzymuje bardzo dobrą opiekę techniczną za konkurencyjne ceny. Nie trzeba ryzykować z jakości przy niskich cenach. Na zawsze.

  3. Stałe umowy - stałe umowy to gwarancja najniższych niezmieniających się cen. Odporność umowy na wahania kursów czy podwyżki cen przez producentów nie wpływają na ponoszenie kosztów. Serwis INTRAX gwarantuje ceny tonerów, usług serwisowych i części na 3 lata do przodu. Poczucie bezpieczeństwa i klarowność zasad jest dla nas bardzo istotna.

  4. Alternatywne materiały eksploatacyjne i części zamiennie – jako autoryzowany serwis urządzeń nie wywieramy presji na modne używanie tylko oryginalnych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych. Nasze doświadczenie pozwala nam ocenić, który producent produkuje elementy nie wpływające negatywnie na pracę urządzenia. U nas zaproponujemy Państwu zamienne tonery i części z segmentu PREMIUM bez utraty gwarancji. Poproś o ofertę.

Logo firmy SHARP Logo firmy Konica Minolta Logo Firmy HSM Logo firmy Rexel Logo firmy Fellowes