Oprogramowanie do sprzedaży

Oprogramowanie Subiekt GT do sprzedaży

W naszej ofercie posiadamy oprogramowanie Subiekt GT. To nowoczesne i wszechstronne narzędzie dedykowane firmom do zarządzania procesami handlowymi. Dzięki programowi Subiekt GT możesz w prosty sposób nadzorować stany magazynowe, a także procesy sprzedaży i zakupów. Umożliwia on m.in. prowadzenie ewidencji towarów, wystawianie dokumentów handlowych, takich jak faktury i paragony, oraz monitorowanie przepływów finansowych w firmie. Stosując oprogramowanie Subiekt GT, będziesz mógł prowadzić sprzedaż w usystematyzowany, efektywny sposób, co z pewnością przełoży się na poprawę stanu finansowego Twojej firmy.

Oprogramowanie Subiekt GT – wszechstronny program do wspomagania sprzedaży

Oprogramowanie Subiekt GT służy do zarządzania sprzedażą oraz magazynem. Stanowi jeden z najczęściej kupowanych systemów handlowych przez Polaków. Jakie korzyści wiążą się z zakupem Subiekt GT? Spieszymy z odpowiedzią! Największą zaletą programu Subiekt GT jest intuicyjny interfejs. Dzięki temu będziesz w stanie szybko i z łatwością nauczyć się z niego korzystać. Ponadto oprogramowanie Subiekt GT oferuje także łatwą integrację z kasami fiskalnymi, terminalami płatniczymi, czy systemami B2B i e-commerce, a także możliwość dostosowania programu do specyficznych potrzeb firmy, w tym konfigurację cenników, promocji czy zestawień.

Subiekt GT – gdzie można zastosować program

Program Subiekt GT, za sprawą swojej szerokiej funkcjonalności, może zostać wykorzystany jako narzędzie wspomagające zarządzanie działem sprzedaży dużej firmy. Umożliwia obsługę urządzeń zewnętrznych. Oprogramowanie Subiekt możesz swobodnie wykorzystać w przypadku kas, drukarek fiskalnych oraz czytników kodów paskowych.

Program Subiekt GT oferuje pełną obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych, co obejmuje:

  • prowadzenie kartoteki kontrahentów, w tym informacje typu CRM,
  • prowadzenie kartoteki towarów i usług z rozbudowaną kalkulacją cen,
  • obsługę przedpłat oraz płatności kartą kredytową,
  • zarządzanie zamówieniami i fakturami zaliczkowymi,
  • rozbudowaną obsługę rachunków bankowych, w tym operacje wpłat i wypłat oraz transferów,
  • generowanie różnorodnych zestawień, raportów i analiz,
  • integrację z urządzeniami zewnętrznymi, takimi jak kasy fiskalne i czytniki kodów kreskowych.
Share by: